מדיניות החזרים והחזרות - מכון בית אל
משלוח חינם בקנייה מעל 350 ש"ח איך האתר הזה עובד

מדיניות החזרים והחזרות

סקירה כללית

מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 30 יום. אם חלפו 30 יום מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

מספר סוגים של סחורה פטורים מהחזרה. לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון מזון, פרחים, עיתונים או מגזינים. אנחנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.

פריטים נוספים שאינם ניתנים להחזרה:

  • כרטיסי מתנה
  • מוצרי תוכנה להורדה
  • מוצרים בעבודת יד

כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

נא לא לשלוח את הרכישה חזרה ליצרן.

ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד:

  • ספר עם סימני שימוש ברורים
  • CD, DVD, קלטת VHS, תוכנה, משחק וידאו, קלטת קלטת או תקליט ויניל שנפתח.
  • כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו.
  • כל פריט שהוחזר יותר מ-30 יום לאחר המשלוח

החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.

אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

החזרים מאוחרים או חסרים

אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.

לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.

לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר, אנא צור איתנו קשר בכתובת {email address}.

פריטי מכירה

ניתן לקבל החזר רק על פריטים במחיר רגיל. לא ניתן לקבל החזר על פריטי מבצע.

החלפות

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או פגומים. אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא"ל לכתובת {email address} ושלח את הפריט שלך אל: {physical address}.

מתנות

אם הפריט סומן כמתנה בעת רכישתו ונשלח ישירות אליך, תקבל זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח אליך בדואר.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת לך מאוחר יותר, נשלח החזר לנותן המתנה והם יגלו על החזרתך.

החזרות משלוח

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: {physical address}.

אתה תהיה אחראי לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי איפה אתה גר, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת שלך יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

צריך עזרה?

צרו קשר בכתובת {email} לשאלות בנוגע להחזרים והחזרות.

הכנס את המייל שלך לקבלת טיפים ומבצעים חדשים!

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

נושאים פופולאריים
מכון בית אל
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Ninja Silhouette 9 hours ago

Joe Doe in London, England purchased a

Joe Doe in London?

Joe Doe in London, England purchased a

Joe Doe in London?

Joe Doe in London, England purchased a

Joe Doe in London?

Joe Doe in London, England purchased a

Shopping cart